طرح تعویض پنجره های قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره ها بنظر استرس زا است و کارفرماها برای اجرای آن نگران تخریب ساختمان خود هستند. اگر شما از تعویض پنجره ها مطمئن نیستید یا نمی دانید که باید چه کاری انجام دهید ما در عایق گستر به شما کمک می کنیم.

اندازه گیری:

آیا واقعا زمان تعویض رسیده است؟؟

اگر پنجره شما قدیمی است و از پنجره های دوجداره در خانه هایتان استفاده نکرده اید، بنظر می اید که زمان آن رسیده است تا جایگزینی آن ها با پنجره های دو جداره به مزیت های مهمی دست یابید.

شما می توانید با رفتن به لینک زیر به اطلاعاتی در ارتباط با مزایای پنجره های دوجداره دست یابید و بعد از آن تصمیم بگیرید که آیا زمان تعویض پنجره ها رسیده است یا نه؟؟؟

بعد از اطمینان از این موضوع فقط کافی است به کارشناسان ما اطلاع دهید تا برای اندازه گیری به محل پروژه حاضر شوند.

انتخاب:

ما به شما در روند انتخاب پنجره ها متناسب با خانه تان کمک می کنیم. کارشناسان ما با داشتن اطلاعات در مورد سبک و انواع پنجره ها و مواد تشکیل دهنده آنها، طراحی های لازم را برای شما انجام می دهند و راهنمای شما از طریق گزینه های موجود هستند.

سفارش:

شما در فرایند جایگزینی پنجره ها نیازی نیست که هیچ عملی انجام دهید. تنها با مشاوره از متخصصان ما نوع و سبک پنجره حود را انتخاب و آن را سفارش می دهید. کارشناسان ما شما را راهنمایی و به سوالات فنی شما پاسخ می دهند، اندازه گیری را برای پنجره شما انجام می دهد و سفارش ر از شما می گیرند.

نصب:

بعد از اینکه سفارش انجام شد مراحل ساخت و تولیدپنجره ها انجام می شود و در مدت زمان کوتاهی کارشناسان ما برای نصب پنجره ها در محل حاضر و با دقت و ظرافت لازم بدون هیچگونه تخریب در خانه هایتان این کار را انجام می دهند.

لذت ببرید:

اکنون زمان آن رسیده این پنجره ها را با پنجره های قدیمی خود مقایسه کنید و متوجه تغییرات به طور واضح شوید. ذخیره انرژی، عایق بودن دما و صوت، مقاومت و … تنها مواردی از مزایای پنجر های دوجداره است. این پنجره ها نور بیشتری را به منزل شما می رساند و بیمه نامه کتبی ۱۰ سال ما به شما، این تضمین را می دهد که سالها از مزایای این بازسازی لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *